7.8.13

About


This blog is about life and traveling in Mexico. Text and photography is written and taken by me, Araceli Leander (if not otherwise stated). I am currently spending a year in Gudadalajara, Mexico with my boyfriend Jonas to study photography and language, normally we live in Sweden. Why we have chosen Mexico is because my mother is born and raised here, so naturally I want to be part of this culture too. This blog is a way of sharing our experiences, travels and daily life (mainly in Guadalajara) during our year abroad with our friends and family. But it is also for everyone who is interested to know more about the good and beautiful parts of Mexico, because this great country deserves a better reputation!


Den här bloggen handlar om att bo, resa och leva i Mexico. Jag som skriver och fotar heter Araceli Leander och jag kommer att vistas i Guadalajara, Mexico med min sambo Jonas för att studera fotografi och språk i ett år. Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges. Varför vi valt just Mexico är för att jag har rötter där då min mamma kommer därifrån, så för mig är det en självklarhet att vilja ta del av denna kultur liksom den svenska. På denna blogg kommer ni kunna ta del av våra upplevelser, resor och det vardagliga livet under vårt år, främst i staden Guadalajara. Denna blogg finns för att nära och kära ska kunna följa oss men det är också ett sätt att visa alla som är intresserade allt det fina Mexico har att erbjuda, eftersom detta underbara land förtjänar ett bättre rykte!